mandag, juni 13, 2005

Sensurfrustrasjon

Enkelte ganger blir jeg litt oppgitt over skoleverket.

Når vi skal levere eksamen, så må det gjøres innen frist. Har du ikke gjort det innen det satte klokkeslettet, så får du ikke levere. Enkelt og greit!

Men hva skjer når vi skal få den igjen? Nada. De skal rette den og gi karakter innen tre uker. Men når skjer det? Aldri! Respektløst vil jeg si. Men hva skal vi gjøre? Vi kan anmelde dem, men hvem gidder å gjøre det? Flere måneder med papirstyr, og kanskje opp i retten. Moro!

Nei, sensorer kan du få billig av meg!

2 Comments:

Blogger Heidi said...

Word!

13/6/05 14:39  
Blogger Geir said...

Til alle dere som spør når vi får den igjen, det vet jeg ikke. Men som den gode tillitsvalgt jeg er, så har jeg videreformidlet frågan til Nora.

14/6/05 15:52  

Legg inn en kommentar

<< Home