mandag, juni 06, 2005

Overnattingsbesøk

Tror du ikke jeg fikk besøk her jeg sitter på skolen og jobber. Pus var her da jeg kom på skolen i dag "tidlig", så ble han kastet ut. Men i stad hoppet han inn vinduet igjen gitt. Fornuftig liten kar. Burde nok ha ligget i senga jeg også. Men det er langt igjen til det gitt. Gjør absolutt alt som ikke har med eksamen å gjøre... Kabal for eksempel. Som Øyvind sa, dette er farlig. Vi blir hekta.

Tror nok vaskedamene får seg en liten støkk i morgen tidlig ja, når denne byllen ligger og sover i sofa'n her.

Så er det jo veldig godt at jeg ikke er alergisk mot katter da. Men jeg har ikke hjerte til å kaste han ut. Han sover så godt, gikk rett i koma. Omtrent som Camilla.

Hmm... Kanskje jeg skal by han på en kopp kaffe etterhvert.

Lurer forresten hvor Falck er? De skulle jo ha vært innom her flere ganger, men jeg har ikke sett dem i hele dag. Kanskje jeg må ringe og etterlyse dem. :)


2 Comments:

Blogger Åse Toril said...

Er det DER katten har vært i det siste, ja! Har ikke prøvd å gi den kaffe, men kan tipse deg om at den er veldig glad i grandiosa-rester.

Gratulerer med blogg, forresten :)

6/6/05 14:07  
Blogger Geir said...

Takk for ovasjonene!

Vel, vet ikke om det er så snilt av meg. Siden jeg er ferdig her i morgen. Kan komme til å glemme den på en måte. Det ville jo vært litt trist.

Grandiosarestene holder jeg for meg selv!

6/6/05 14:22  

Legg inn en kommentar

<< Home