søndag, juni 05, 2005

I begynnelsen skapte Geir...

... en blogg! Tro det eller ei. Faktisk en blogg. Det måtte jo skje. Etter å ha lest så mye om disse mystiske mennenskene som blogger, så måtte jeg jo kaste meg ut på den store verdens veven jeg også. Det er kun derfor jeg skriver dette.

Eller... Det kan jo også muligens ha noe med at jeg prøver å skrive en eksamen. Men det er jo ikke så morsomt. I hvertfall ikke når du har knotet med det i så mange dager. Men ferdig skal vi bli!

Så velkommen skal du være. Ikke la deg skremme av denne famlende meldingen. Det kommer forhåpentligvis noe litt mer fornuftig etterhvert. Skal heller ikke se at det kommer veldig mye ufornuftig i løpet av de neste 45,5 timene...

Velkommen!

1 Comments:

Blogger Yngvason said...

Verda ventar i spenning på fortsettelsen.

5/6/05 18:44  

Legg inn en kommentar

<< Home