lørdag, juni 11, 2005

Endelig...

Så satt jeg her da, i godstolen forann pc'n hime hos mamma og pappa.

Har vært ei hektisk uke. Fikk levert eksamen i god Geir-stil tirsdag. Det innebærer da:

1. Sitte mest mulig på skolen, uten å gjøre en dritt. Gjerne gjennom hele eksamensperioden.
2. Drive med mest mulig andre aktiviteter, som f.eks spille kabal med Øyvind og Heidi.
3. Drikke masse kaffe, helst så mye at når du legger deg kl. 05.30, føles ut som om magen din er
på "Beach & Boogie"-ferie med Star Tour.
4. Finne ut at, steikje, det er 24 timer til eksamen skal levers inn. Upps... Da jobber vi intenst.
5. Få problemer med Word, 13.53
6. Printe ut kl. 13.57
7. Styrte inn på eksamenskontoret kl 14.00. Klarte det igjen, puhh....

Etter det har det vært pakking og festing. Slitsomt. Rakk akkurat bussen med et par minutter og. Beklager at jeg ikke blei ei ekstra natt Camilla :)

Men nå sitter jeg her da, etter 13 timer med buss og tog. Moro det. Slitsomt. Nå skal jeg ut å knuse stein. Konge.


Let the summer beginn!

1 Comments:

Blogger Geir said...

Jeg tar det som et hint, som jeg skal ta til etterretning. straff kommer i posten, eller med NSB... ;)

11/6/05 17:11  

Legg inn en kommentar

<< Home