tirsdag, juni 28, 2005

Fantastisk bilder

Når jeg leser Magasinet til Dagbladet på lørdager, så er det en ting som løfter det hele ti hakk. Hvis Agnete Brun har tatt bilder. Hun er helt fantastisk med kamera, særlig på portrettbilder.

Lørdagens magasin inneholdt en fantastisk fotoreportasje fra et tradisjonsrikt bryllup i Hardanger. Nå er kanskje jeg litt påvirka av at jeg straks skal få Hardanger-bunad, men de bildene hun leverte der fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min. Særlig bildet fra vielsen er noe av det beste jeg har sett på trykk i norske aviser, i hvertfall når det gjelder å formidle stemning. Helt utrolig!

Hvis du ikke har sett det, så bør du absolutt se om du klarer å spore opp et eksemplar. Dama leverer stor kunst!

2 Comments:

Blogger Åse Toril said...

Helt enig i at de bildene var fantastiske. Kanskje nettopp fordi hun var der privat, og egentlig ikke hadde tenkt å publisere bildene. Synd at selve teksten ikke var så bra, men her var det jo bildene som telte, og det blir vanskelig å skildre noe i fortid når man ikke har vært der selv.

1/7/05 18:56  
Blogger Geir said...

Ja det kan hende at det er derfor de var så bra, men det sier jo litt om hvilket to fantastiske øyer den dama har som klarer å komponere sånne bilder!

Er enig at teksten ikke stod i stil, var nesten så man hadde klart seg med litt fyldige bildetekster.

Håper vi får flere slike reportasjer!

1/7/05 21:08  

Legg inn en kommentar

<< Home